.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
7/13 درصد آمار بيکاري در استان گيلان

با همکاري وزارت مسکن و شهرسازي، دويست هزار مسکن در استان گيلان در آينده اي نزديک ساخته مي شود.
به گزارش شمال نيوز به نقل ازايسنا، استاندار گيلان در جلسه صميمانه اي که با حضور همسران و فرزندان شهدا و ايثارگر روز گذشته تشکيل شد، با تبريک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا و گراميداشت مقام والاي زن اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب ارزشها بود، شهدا براي حفظ ارزشهاي انقلاب و اسلام در جهت تحقق آرمانهاي امام (ره) جانفشاني کردند و اکنون وظيفه ماست که با تلاش مستمر و خدمت گزاري صادقانه، دنباله روي راه آنان باشيم که خوشبختانه با لطف خداوند در طول 27 سال گذشته پس از پيروزي انقلاب به ميمنت حضور خانواده هاي معظم شهدا توانسته ايم حرکتي شايسته در جهت تحقق اهدافمان داشته باشيم.
مهندس عبدالهي در ادامه جلسه در پاسخ به سوالات همسران و فرزندان شهدا و ايثارگر در خصوص اشتغال جوانان گفت: آمار بيکاري در استان گيلان 13.7 درصد است. سياست هاي دولت جديد بر مبناي خود اشتغالي و توسعه بخش خصوصي است که در اين راستا ايجاد فضاي اشتغال به صورت خودگردان و واگذاري تسهيلات از سوي دولت براي ايجاد کارگاههاي صنعتي و همچنين تامين تسهيلات خود اشتغالي با تاسيس صندوق مهر رضا با اعتبار اوليه 742 ميليارد تومان امکان اشتغال براي جوانان در استان گيلان تسهيل مي شود که بدين ترتيب انتظار مي رود 50 هزار شغل در گيلان ايجاد شود که در صدد اختصاص درصدي از اين تسهيلات به ايثارگران هستيم.
وي در خصوص مشکل مسکن ايثارگران افزود: با همکاري وزارت مسکن و شهرسازي، دويست هزار مسکن در استان گيلان در آينده اي نزديک ساخته مي شود که سعي استانداري بر اين است که تعدادي از اين خانه ها را به ايثارگران تخصيص دهد.
استاندار گيلان با تاکيد بر حفظ ارزشهاي اسلامي و مقابله با تهاجم فرهنگي دشمنان کشور گفت: تخريب فرهنگي جامعه از اهداف دشمنان ملت و کشور ماست. با تزلزل نظام خانواده در جامعه امروز ما عوامل فساد در جامعه افزايش يافته است. شهداي ما با هدف حفظ ارزشها به فداکاري پرداخته که با تلاش دستگاه هاي فرهنگي و همه آحاد ملت مي توانيم توطئه هاي دشمنان کشور را خنثي کنيم.
مهندس عبدالهي در پايان با اعلام وجود هزار و صد و چهل و هفت مزار شهيد در استان گيلان افزود: طرح ساماندهي مزار شهدا از گذشته آغاز شده است که با روي کار آمدن دولت جديد نيز با همکاري ادارات کل و سازمان ها در استان گيلان اين امر ادامه خواهد داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.